[ad_1]

کابوس 2020 یک دهه سودآوری پایدار صنعت هواپیمایی را متوقف می کند و خطوط هوایی را به تولیدکنندگان ، فرودگاه ها و شرکت های اجاره ای در بحران عمیق واگذار می کند.

2021 یک سال انتقالی برای این بخش خواهد بود که 208 میلیون سفر سالانه در سراسر جهان انجام می دهد و بهبود آن به سرعت استقرار واکسن ، دسترسی به سرمایه و سیاست های دولت بستگی دارد. به گزارش بلومبرگ و توسط Al Arabia.net مشاهده شده است.

جنگ قیمت
ترافیک هوایی تا زمانی که واکسن به اندازه کافی برای کاهش میزان عفونت تزریق نشود ، افزایش چشمگیری نخواهد داشت. حتی در آن صورت ، ممکن است برخی تلاش ها لازم باشد تا برای سفر به کشور برگردند.

طبق گفته مایکل اولاری ، مدیرعامل شرکت Ryanair Holdings ، در اروپا این به معنای قیمت تا 9.99 دلار (12.33 دلار) است.

این شرکت ایرلندی در ماه مارس قیمت های خود را کاهش داد ، عدم اطمینان را که هنوز انتظارات صنعت را تحت الشعاع قرار داده برجسته کرد. از دیگر ایده های جذب گردشگر می توان به اقامت رایگان در هتل ، معاملات 2 برای 1 و بیمه سفر رایگان اشاره کرد.

تبلیغات شرکت های هواپیمایی مانند China Eastern Airline ، که پروازها را به مقصد نامحدود با یک قیمت ارائه می دهد ، بسیار محبوب شناخته شده است ، در حالی که نمایندگان اینترنت پروازهای بسیار ارزان به چین را برای تعطیلات سال نو ماه آینده ارائه می دهند. این بزرگترین چالش برای مشتریان خواهد بود.

آزار و اذیت انتقادی
شرکت های هواپیمایی در سال 2020 مقادیر رکوردی از پول را جمع آوری کرده اند. در سال 2021 به موارد بیشتری نیاز خواهد بود ، زیرا شرکت ها سعی می کنند بودجه های سلامت را بازیابی کنند و انتقال بدهی به طور فزاینده ای مهم خواهد شد.

به گفته مودی ، دولت هایی که سال گذشته 220 میلیارد دلار کمک دولتی اهدا کرده اند همچنان نقشی اساسی دارند.

فرانسه و هلند ، بزرگترین سهامداران Air France-KLM ، در حال مذاکره میلیاردها یورو میلیاردی هستند که برخی از 10.4 میلیارد یورو بدهی مختلط دارند.

شرکت های حمل و نقل مانند EasyJet احتمالاً با ارائه سهام پول بیشتری جمع می کنند ، در حالی که سوزاندن نقدینگی همچنان یک مشکل است.

به گفته دانیل روسکا ، تحلیلگر استنفورد برنشتاین ، برخی از شرکت های هواپیمایی حتی از جان گذشته اند. نظارت قضایی بر روی برنامه تغییر ساختار شاتل ایر نروژ متکی به جذب سرمایه گذاری جدید است و تا حد زیادی تجارت معروف خود را از طریق اقیانوس اطلس رها خواهد کرد تا بر خدمات منطقه ای تمرکز کند. طلبکاران Thai Airways International Pcl باید یک طرح توانبخشی را در ماه فوریه در نظر بگیرند.

AirAsia X Bhd ، شرکت حمل و نقل طولانی مدت مالزی و خطوط هوایی Nok Air Thai نیز قرار است برنامه های خود را در ماه های آینده ارائه دهند.

شرکت های هواپیمایی ایالات متحده همچنین علاوه بر 25 میلیارد دلار کمک مشابه در سال 2020 ، برای حمایت از دستمزد کارگران 15 میلیارد دلار کمک فدرال دریافت می کنند. وزارت امور خارجه ایالات متحده میلیاردها وام بیشتر را ارائه داده است.



[ad_2]

By bbzA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *